donderdag 7 juni 2012

Nog een doos!


Het is van alles wat; bovenin is het eerste GROTE quilt dat ik gemaakt heb, voor mijn moeder, ik wordt er nog steeds erg blij van als ik hem zie. Ik zie hem niet zo heel vaak aangezien ik hem weggegeven heb.. 
Daaronder een 1 avond activiteit een simpele reversible bag makkelijk te maken, handig voor van alles ik gebruik hem om mijn lunch mee te nemen naar het werk. 
De volgende keer zou ik alleen wel de hengsels iets verlengen. 
Dat mooie bed is gemaakt door mijn mr. Nice, het is een peuterbed voor Melle, hier móest ik een mooi quilt voor maken, hij is heel simpel maar erg leuk.
Het is Melles' favoriet geworden, als hij een beetje ziek is heeft hij heel erg zijn 'deken-met-de-sterren-nodig', daar doet een moeder het voor toch?
Linksonder een crazy-quilt (je), dit is een dekentje wat in de kamer ligt en vaak 'slapen' mee gespeeld wordt, met deze quilt heb ik kennis leren maken met het patchworken én quilten. 
Rechtsonder een ringenkussen voor het huwelijk van mijn broer, de witte stof is het stof van de jurk en paars was dé kleur die overal op de bruiloft opdook. 

Mrs. Nice

1 opmerking:

  1. Mooi wat je gemaakt hebt... Ik ben hier nieuw heb zelf nog geen blog ... Ik ga in september les volgen... Doordat we op verlof zijn heb ik veel tijd om overal eens gaan te piepen... Ik ga je volgen!
    Lieve groetjes,
    marina

    BeantwoordenVerwijderen