maandag 1 april 2013

Voorjaar is IN!

Eind januari deed ik hier een workshop. Bargello, ik moest en zou weten hoe dat nu werkt. Zoals met meer dingen bij patchwork/quilten zijn hier 'handigheidjes' voor, lang leve de 9-graden lineaal!

En zie hier het resultaat:


Stof: Birds and Berries (Moda fabric)

En als je álle tijd van de wereld hebt maak je er toch gewoon twee! 

Gezien het resultaat heb ik een klein gaatje in de ozonlaag gesprongen, sorry.. 
Nu ben ik heel heldhaftig begonnen aan een ronde versie van de Bargello, dat is toch even andere koek kan ik je alvast vertellen. 

Nummer één brengt het voorjaar in ons huis, en nummer twee brengt het voorjaar in het huis van schoonzusterlief (en Peej) omdat wij het onwijs lief vinden dat zij onze twee rakkers een weekendje wilden entertainen:
zie hier het entertainment :)
Tot gauw!
Liefs Nynke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten