vrijdag 24 mei 2013

Jarige ikke! & Lekkere hapjes

Onlangs was ik jarig;
Er waren echter meerdere redenen om dit heugelijke feit iets groter aan te pakken dan gemiddeld: 27 April is mijn geboortedag, samen met Koning Willem én ik werd 30.  Aangezien mijn verjaardag vanaf nu een Nationale feestdag is, wilde ik dit vieren met een tintje oranje.

De uitnodiging, wat hebben we hier al een plezier aan beleefd! 
Een kleine sfeerimpressie van het 'oranje tintje':

Het was echt een top feestje, het is heel fijn als alle mensen die je lief vindt speciaal voor jou uit het hele land komen. Er zijn alleen nergens foto's van gemaakt! Slecht hè!?
Ter voorbereiding van het feestje zelf heb ik de nodige hapjes gemaakt, waar ik veel complimentjes over gekregen heb. Ik wil jullie de links naar deze overheerlijke hapjes niet onthouden aangezien ze allemaal van tevoren te bereiden zijn, en je er dus 's avonds helemaal geen werk aan hebt.

  • Heerlijke wraps ik maakte ze met 'kaas', op zijn Frans en met gerookte zalm. 
  • Lekkere hapjes , hiervan maakte ik hapje 1. 
  • Broodspiesjes , deze is lekker fris, ook geschikt voor een lunch. 
  • Gevulde dadels een hartig hapje. 
  • Een spiesje met een bolletje mini-mozzarella, blaasje basilicum en een snoeptomaatje (Caprese).

Deze mooie waxinelichthouder is geheel in stijl gemaakt door kiki, hierbij kreeg ik een mooi doosje (bedankt nog Kiek, heb jij al wat nieuws? ) vol met haakwol in alle kleuren van de regenboog.Hierbij een echte Clover haaknaald. Ik hoor jullie denken; een wat? Dat is dus een enorm lekker haaknaaldje, ergonomisch enzo.

Tot gauw! 
Liefs Nynke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten