woensdag 9 april 2014

Hij is zo mooi geworden!

Ik was er al een tijd mee bezig, soms lag hij even stil maar soms kreeg hij ook een boost!
Maar hij is af:

Stof: Riley Blake Designs Peak Hour
Afmeting: 140 x 200
Jurre heeft eindelijk een eigen deken, en het allermooiste vind hij die ene kleine politieauto daar in het midden, en dat verkeersbord met een kangoeroe.
De stofjes heb ik al eens laten komen vanuit de VS (niet tax-free,wat wel de bedoeling was..) via etsy. Het idee van de quilt komt niet van mij maar hiervandaan. Ik heb wel zelf aan de maten gesleuteld en bedacht hoe groot en hoeveel driehoekjes ik nodig had (240 stuks), voor de liefhebber heb ik er nog een paar over.

Voor de achterkant gebruikte ik wafelkatoen,erg geschikt voor kinderdekentjes blijkt, zacht en toch stevig. Noot voor de gebruiker: het krimpt enorm.

Tot gauw!
Liefs Nynke

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig dekentje ! Daar moet je uuuuuuren werk aan gehad hebben. Je mag superfier zijn op het resultaat !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat is hij mooi geworden. Daar mag je heel erg trots op zijn en wat zal je kleine kanjer genieten...

    BeantwoordenVerwijderen