vrijdag 9 oktober 2015

Mandje Krokantje

Als ik een patronenboek aankoop, zoals Zo Geknipt, heb ik altijd een paar patronen welke op mijn moet-ik-ooit-nog-eens-maken-lijstje komen te staan. Zo ook het mandje krokantje. Nog niet wetend wanneer ik dit zou doen was er een goede gelegenheid om er een te maken. Mijn Beppe (Fryslan Boppe) vierde haar verjaardag en zou een nieuw koffiezetapparaat krijgen, daar kon zij wel wat pads bij gebruiken. Om dit leuk te verpakken is me dit mandje toch een uitkomst! En leuk om te maken.

Heel handig is dat je het mandje plat op kunt bergen! 
Als tip staat er in het boek dat je deze ook van rubber kunt maken, ik heb vervolgens een placemat gebruikt. Afneembaar, stevig en snel klaar!
Krijg er een beetje het voorjaarsgevoel van!
Tot gauw! 
Liefs Nynke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten