zaterdag 21 november 2015

Schelpjes.. maar dan anders.

Gedurende mijn inspirende bezoek aan deze winkel, zie ook mijn eerdere bericht, kwam ik tot een aankoop waar ik mij op het web al in verdiept had. Ik zocht online maar ik vond de aankoop te duur... in de winkel besloot ik het toch te proberen, mijn nieuwsgierigheid won. Met als resultaat twee onwijs schattige schelpjes waar je 'dingetjes'  in kunt bewaren. Op het filmpje ziet het er easy-peasy uit, geloof me zij hebben het eerder gedaan! Klink ik nu te negatief? 
Ik ben trots op het resultaat, het was echter meer 'werk' dan ik had verwacht, door mooie 'fijne'  printjes te kiezen op de stof zien ze er best chic uit.
Je kunt deze schelpjes op de bank maken, das weer eens wat anders dan achter de naaimachinel. Begin met een grote schelp om de smaak te pakken te krijgen.


Eerlijkheidshalve moet ik vermelden dat ik nog wel een pietje precies ben en streef naar perfectionisme, ja dat kost tijd maar dan wel met resultaat.
Mocht ik je overgehaald hebben om ook zo een mooi schelpje te maken of heb jij je er ook al aan gewaagd? Laat het me weten ik ben erg benieuwd!

Tot gauw,

Liefs Nynke

2 opmerkingen: